bäbis

Ville bara visa några mysiga bilder på vår bäbis!


Här ligger hon och busar när jag ska försöka sy! hon tog även tag i tightsen jag skulle laga så jag inte kunde sy.. tur att hon är så söt att man inte kan bli arg!


Och här ligger hon i papperskorgen! lite taskiga bilder för att jag måste ta korten med blixt den här årstiden:/


Lika söt som vanligt när hon vill mysa när man sitter vid datorn, nu har hon bara blivit så stor så hon liksom är lite ivägen istället:P



Och här sover hon på "pappas" mage! sååå mysigt:)

Kommentarer
Postat av: S*Deltas

Ja visst är det roligt när man ska göra något och man har en katt som hjälp?! ;) Ska bli så kul få se henne, men just nu har jag fullt upp med Jivara i huvudet. Hälsa med dig. Kram, Gunilla

2009-10-16 @ 23:41:55
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0