Onsdag

Wow vilken dag.
Först har jag varit ensam nästan hela förmiddagen, (förutom när husse var hem en snabbis mitt på dagen)
Sen när matte kom hem ville hon prova det nya kopplet jag fått, det var lite småjobbigt. Man var ju tvungen att dra.
Men det var långt så nu behöver inte Husse och Matte springa så långt.
Och bäst som jag sitter där ute i lugnan ro så kommer det en stor fet katt gåendes över gården!
Jag var ju förståss tvungen att försöka göra mig jättestor!
Den var säkert snäll, men man vet aldrig!
Matte gick fram och klappade den men den bet inte henne iaf.
Sen gick vi in och åt mat, YES, dom har ju satt mig på diet. För husse tycker att jag är så tjock!?
Men matte ger mig lite extra i smyg!

Sen började dom att städa, ååååh denna h*lvetes maskin som lever om så hemskt!
jag vill visa mig stor och modig, men den bara är sååå läskig!
Däremot är varken disktrasan eller golvmoppen farliga, dom är bara roliga att jaga!

Husse och Matte tycker att jag pruttar dåligt idag, så jag fick lov att duscha.. åååh... lite jobbigt!
Nu ligger jag iaf och vilar i mattes knä efter en tuff dag!
Bilder får komma en annan dag!
Jag har ju faktiskt fyllt 4 månader! Matte har börjat kalla mig för Stora damen, vad nu det betyder!

poss poss

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja tänk att dom redan är 4 månader! Grattis i efterskott Smilla! :)



Har nyss kommit hem efter resan och skulle eg gå i säng men måste bara kolla lite på datorn. ;)



Pussa Smilla från mig och hälsa husse!

2009-07-03 @ 23:29:11
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0