Lördag

Igår lördag stoppade husse och matte mig i buren och vi åkte bil, (huuh) vi åkte till ett ställe där jag aldrig varit förut!
Det fanns en massa saker att se, också fanns det massor av sånt där konstigt blött som jag har i min skål hemma.
Jag tyckte att dom sa att det kallades havet.
Vi havet fanns det massor av det jag har i min låda hemma där jag bajsar, sand tror jag det heter, WOW, verkligen WOW tänk om man alltid hade en så stor sandlåda! Jag passade på att busa en massa i sanden! Vem vet när man får göra det nästa gång!
Också fanns det jättebra klätterträd!
Och när vi sen var inne igen var det en annan katt där, den var väldigt lik mig, och när jag höjde ryggen så gjorde den också det, konstigt. när jag tänker efter så gjorde den precis allt som jag gjorde!

Massor av sand, det var superskoj!

Också massor av det där konstiga blöta, det smakade lite konstigt, inte som hemma.

Mycket fanns det att utforska och klättra på!

Finfina klätterträd!

Också den där konstiga andra katten som gjorde precis som jag gjorde!

Tidigare på morgonen så slogs jag med den där konstiga orörliga katten som husse och matte hade när jag flyttade hit.
Den är så mystisk, jag vill ju leka och busa och öva på att slåss som jag gjorde med mina syskon. Men jag får inget motstånd!

Konstig orörlig katt!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det här kommer helt klart bli en ny favoritsida!! :D



Vilka underbara härliga bilder du har tagit på er söta tjej och rolig text också. Förstår hon tyckte havet o sanden var lite annorlunda. ;)



Jag måste snart komma och se hur mkt hon har växt men det får bli tidigast nästa vecka då jag har fullt upp. Kommer du/ni på kattutställningen?



Pussa Smilla och hälsa Johan. Kram, Gunilla

2009-06-08 @ 13:47:37
URL: http://www.deltaskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0