Näbbmus

Ja, nu vet vi var näbbmusen tog vägen, eller vad som hände med den!
När Johans föräldrar skulle gå in i stugan igen så började dom prata om det "Ja, nu har hon väl gömt den nånstans här inne, dragit runt och lekt med den" SPLAT! Så kliver Johans pappa på näbbmusen som Smilla gömt UNDER hallmattan!
Så den blev platt som en pannkaka:) haha

Jo och i lördags fick Smilla följa med ut på havet, när vi rodde tyckte hon att det var jättespännande! Hon sprang fram och tillbaka och kikade över kanten och nästan kastade sig efter droppet från årorna!
När vi startade motorn var det inte lika kul, hon klöste Johan ganska ordentligt! Men efter en stund gick det bra, och hennes i vanliga fall tefatsrunda ögon var ommöjligt ännu större, hon tyckte nog inte att det var så himla dumt ändå.
Och dumma jag glömde ju självklart att ta med mig kameran ut i båten, men tog lite bilder med min telefon, nu kan jag ju tyvärr inte överföra från den, men jag ska försöka visa en bild ändå!

kram

updatering: här kommer bilden!

Inte ngn toppenkvalitet men man ser hur nyfiken hon är på vattnet:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0